Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu

Los Angeles

06 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na wat broodjes en beleg te hebben gehaald vertrekken we naar Los Angeles. Onderweg genieten we van de prachtige uitzichten over het water. Hoe dichter we bij LA komen hoe hoger de temperatuur. We rijden door Malibu, wat een drukte overal mensen en nog veel meer auto’s. We komen aan in LA in een heerlijk huisje. We hebben afgesproken met onze vrienden Pascal, Wendy en hun kinderen Jasper en Ruben. Hoe gaaf is het om met je vrienden, die vlakbij ons wonen Nederland te gaan slenteren over de Walk off Fame en daarna in een echte amerikaanse diner The Mels drive inn te gaan eten. De kinderen zitten bij elkaar aan tafel en hebben de grootste lol en wij observeren vanaf de andere tafel of ze zich gedragen :-). De kinderen vinden het geweldig om elkaar hier te zien. Pap en mam het was echt leuk om hier met “tante” Wendy en “ome” Pascal af te spreken :-). Op naar ons huisje en we zullen eens bedenken wat we morgen gaan doen.

• 07 Augustus 2017 - 18:46

Tiny En Ed Munters:

Hoi Petra, het is elke keer weer leuk om te lezen waar jullie zijn en jullie hebben inmiddels al veel gezien. Voor ons is het van oh, ja, en oh ja, dus veel herkenbare plaatsen. Ben heel benieuwd wat jullie indruk is van het grote Amerika. Wij vonden het altijd een relaxte vakantie omdat alles zo weids en groot is. Geniet er nog van en wij blijven jullie volgen. Liefs Tiny en Ed