Arroyo Grande - Reisverslag uit Arroyo Grande, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu Arroyo Grande - Reisverslag uit Arroyo Grande, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu

Arroyo Grande

05 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Arroyo Grande

Na een heerlijk ontbijt vertrekken we naar Arroyo Grande voor onze volgende overnachting op weg naar Los Angeles. Het weer is wat mistig, maar de zon wil er wel doorheen prikken. We vervolgen zover als mogelijk de highway one, omdat deze in mei door een aardverschuiving is afgesloten moeten we over de snelweg 101, ook deze weg heeft mooie uitzichten en rijdt langs het water. We komen een vervallen motel tegen wat nu in gebruik is door de plaatselijke rangers als wachtpost. Als we via de zijkant van het motel lopen kom je aan bij een afgezet stuk, als je naar beneden kijkt liggen er wel zeker 40 zeeolifanten met een aantal jongen. In het water liggen er ook een aantal en de geluiden die ze maken lijken op doucheputjes die doorlopen, de kinderen vinden het geweldig. We rijden verder en zien een oude vuurtoren, ook hier stoppen we even. We vervolgen onze weg en komen aan bij het hotel (zelf omschrijf ik het meer als een motel). Het is wat smoezelig, maar het is maar voor een nachtje. We rijden naar Pismo Beach om wat te eten. We lopen nog even naar het strand en ook hier is weer een prachtige zonsondergang te zien.