De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van deWildjesontour - WaarBenJij.nu De laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van deWildjesontour - WaarBenJij.nu

De laatste voorbereidingen

Door: familie de wild

18 Juli 2017 | Nederland, Gorinchem

De laatste voorbereidingen zijn in volle gang. Nog 1 week en dan vertrekken wij voor een mooie rondreis naar de USA.

De kinderen kunnen niet wachten en zitten vol plannen en ideeën, maar vooral hoe is het om te vliegen vragen Cas en Liss zich steeds af.

• 18 Juli 2017 - 23:46

Rebecca :

Lieve Petra, Roy, Thijs, Cas en Liss,

Niets is er zo mooi Om al met je gedachten bezig te zijn met de vakantie . De voorpret, het er naar toe leven is al fantastisch . En al helemaal als je naar de USA gaat en laat staan voor het eerst gaat vliegen . Machtig mooi allemaal !
    Echt super tof voor jullie deze reis en wat leuk dat je ons daarin mee neemt . Reizen we een klein beetje met jullie mee.
    Via deze weg nog veel plezier met het er naar toe leven ( om bv Trump te mogen ontmoeten

• 19 Juli 2017 - 18:07

Marjan Vd Heuvel :

Lieve kids,

Wat hoop ik dat jullie heel veel plezier zullen hebben en wat leuk dat we het op deze manier allemaal kunnen volgen.
    Heel spannend allemaal voor jullie, maar ook voor ons.
    Laat maar vaak iets van jullie horen!

• 23 Juli 2017 - 19:12

Tiny Munters:

Heel veel plezier met de voorbereidingen en alvast een goede reis gewenst !!!