Dag twee Sequoia - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu Dag twee Sequoia - Reisverslag uit Sequoia, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu

Dag twee Sequoia

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Sequoia

De vorige dag hebben we van Mike de tip gekregen om de andere kant van Sequoia in te gaan. We krijgen een route beschrijving en we gaan op pad. Wederom is de omgeving prachtig. We komen aan en gaan opzoek naar de Grizly Falls en de Roaring river falls. Via de kronkelige berg weggetjes komen we de mooiste, maar ook zeker zeer hoge uitzicht punten tegen. De bergen om ons heen zijn zo ontzettend groot dat het net lijkt alsof je er door wordt opgeslokt. Tijdens de rit moeten we onze Freek (lees Cas de Wild) waarschuwen dat hij niet zomaar de struiken of waar dan ook in mag lopen, er leven namelijk ratelslangen in dit gebied en een beetje hiervan is dodelijk.... Hij heeft dit goed om zijn oren geknoopt want hij wijkt niet van de paden af. De Grizly falls waterval is druk bezocht, vooral door de Mexicanen.... Overal waar je kijkt zie je Mexicanen. Maar goed hier wurmen we ons doorheen en zien de waterval. Voor we het door hebben staan de kinderen al op de keien en niet veel later in het water. Op naar de volgende waterval, we rijden weer door de prachtige natuur en aan het eind van Roads end komen we tot de conclusie dat we toch echt een waterval hebben gemist. We rijden terug en zien ineens het bordje met Roaring river falls. Ook deze waterval is prachtig. Na wat klauteren en klimmen kun je heerlijk met je koude voeten in het ijs koude water. Terug in onze Cozy Cottage genieten we nog even van de heerlijke rustige omgeving.