Dinuba - Reisverslag uit Dinuba, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu Dinuba - Reisverslag uit Dinuba, Verenigde Staten van deWildjesontour - WaarBenJij.nu

Dinuba

31 Juli 2017 | Verenigde Staten, Dinuba

Na een heerlijk ontbijt vertrekken we naar onze volgende bestemming, Dinuba. Volgens de beschrijving moeten we twee hoge palmbomen zien en dan is daar onze bestemming. Cozy Cottage. We worden hartelijk ontvangen door Mike en Nori. Zij hebben een airbnb bij hun fruitboomgaarden. Wat een geweldig mooie en rustige omgeving. Mike en Nori laten de cottage zien en vertellen alles over de soorten perziken en nectarines die zij kweken. Sommige perziken zijn zo groot als grapefruits. Ze hebben een fruitmandje vol met het heerlijke fruit voor ons neergezet. Cas ziet een hagedis en gaat hier gelijk achteraan in de 40 graden die de thermometer aantikt. Ook Penny de hond komt ons even begroeten, ze is al oud en grijs. Maar ontzettend lief en wil graag geaaid worden. We gaan boodschappen doen en op tijd naar bed.