Ready to go - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van deWildjesontour - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van deWildjesontour - WaarBenJij.nu

Ready to go

25 Juli 2017 | Nederland, Gorinchem

Het is zover, morgen vertrekken wij naar Californië. Alles is gepakt en staat klaar. Met de gepimte fligt bags door Liss :-) moeten wij deze zeker terug kunnen vinden op de bagage band.

ik ben cas en vind het super spannend en vind het jammer dat ik mijn beer niet mee mag nemen maar wel mijn lapjes en mijn hondje binky en ik ga het leuk vinden dddddddooooooooeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii.

Zoals jullie kunnen lezen wilde Cas ook wat typen in de blog :-).

• 26 Juli 2017 - 01:00

Veel plezier en we zien jullie in Los Angeles!

• 26 Juli 2017 - 12:15

Marjan Vd Heuvel :

Hoi Cas,
    Heel veel plezier jullie allemaal en veel op de blog schrijven, zodat Opa en Oma alleen kunnen lezen.

• 26 Juli 2017 - 13:13

Jeannet De Wild:

wat een leuk bericht, cas.
    ik denk dat binky het ook leuk vind om mee te gaan.
    voor jullie rust goed uit voorzover dat kan

• 26 Juli 2017 - 16:18

Opa Teus:

Hoi deWildjes,

Hopelijk hebben jullie een goede ontspannen vlucht. We zijn benieuwd naar alle belevenissen die jullie gaan krijgen. Vooral genieten.
    Groetjes van opa en oma.